Школа вчителя 4 класу

Вебінари:

Психофізіологічні аспекти навчання та виховання учнів у 4 класі
Авторська концепція навчально-методичних комплектів з української мови у початковій школі
«Знання у дії» у навчально-методичних комплектах з Літературного читання Савченко О.Я.
Діяльнісна функція у підручниках з Літературного читання Савченко О.Я.
Авторська концепція підручника з Літературного читання 4 клас для шкіл з російською мовою навчання
Особливості навчання української мови у 4 класі
3 клас. Методичні рекомендації до уроку: "Зв′язок прикметників з іменниками"
Реалізація оновленого змісту навчання математики у 4 класі
Структура та зміст підручника з математики для учнів 4 класу
Змістовні лінії підручника з математики для учнів 4 класу
Авторська концепція підручника "Інформатика. 4 клас"
   
Методичні поради до викладання теми «Пошук даних в Інтернеті».
Використання опорних схем та міні-проекти на уроках інформатики у 2 класі
Онлайн ресурси до курсу інформатики у початковій школі
Особливості роботи з художніми текстами на уроках літературного читання у 2–4 класах загальноосвітніх навчальних закладів

 

Особливості роботи за навчальним комплектом до підручника «Читанка. Літературне читання. 4 клас»

Формування екологічних умінь молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання

Вебінар "Виконання програми з англійської мови у 4 класі"
Вебінар "Інноваційний підхід до формування у четвертокласників соціальної та життєвої компетентностей"
Вебінар "Підручник з математики — поєднання традицій та інновацій"
Вебінар "Впровадження інформаційних та ігрових технологій на уроках музичного мистецтва в 4 му класі"
Аналіз програми з природознавства у 4 класі та методичні поради до її реалізації

Авторська концепція навчально-методичних комплектів з природознавства

Вебінар "Формування природознавчої компетентності четвертокласників на уроках природознавства"
Вебінар "Формування креативного мислення учнів початкових класів на уроках математики"
Вебінар "Комунікативна спрямованість процесу пізнання на уроках української мови"
Практичне спрямування уроків трудового навчання у початкових класах
Інноваційні підходи проектування підручників з інформатики для початкової школи 
Психологічний розвиток молодших школярів: сучасні підходи

Формування мовної особистості в процесі вивчення української мови як державної в початковій школі

Гармонійне поєднання різноманітних видів образотворчої діяльності у 4 класі

Можливості інтеграції літературного розвитку та медіаосвіти учнів початкової школи

Впровадження інноваційних технологій у початковій освіті
Здоров’я учня та педагога — стратегія і тактика сучасної освіти 
Учням — цікаво, вчителям — легко Немає нічого більш упорядкованого, ніж природа
Освіта, яка надихає на дії
Освіта, спрямована на компетентнісні результати

08.06.2015, 15:40

Якісна громадянська освіта — міцна держава

Якість початкової освіти: проблеми і шляхи забезпечення
Конструювання уроку інформатики у 2 та 3 класах з використанням навчально-методичного комплекту «Сходинки до інформатики»


Шановні колеги! Послухайте Притчу, яким повинен бути справжній вчитель та   використовуйте  ці  поради  у професійній діяльності.
      Одного разу вирішив янгол віддати своє янголятко до школи. Взяв він його, і полетіли вони до величез­ної будівлі. «Треба вибрати вчителя від Серця і з ян­гольським терпінням, адже янголятко моє ще зовсім не янгол, воно  — невгамовний пустун з непокірним  характером…»
       У класній кімнаті вчителька сиділа перед учнями, заклавши ногу на ногу, милувалася своїми нігтями. На кожному з них було намальоване маленьке сер­дечко. У той же час пильно слідкувала за учнями, які  виконували контрольну роботу, і павиним криком припиняла будь-яку спробу списування, «Ханжа... Не від Серця вона…»
      У наступному класі учень записував   на дошці ре­чення, яке диктував учитель: «Найголовнішого очима  не побачиш, пильне тільки Серце». Учень помилився і написав  «Сердце».
—  Скільки разів тобі пояснювати!.. Дай щоден­ник... Двійка!
«Неук... Не від Серця він...».
Заглянув янгол до наступного класу –там учитель поводив урок математики.
—  Порахуйте, скільки разів  постукає Серце впродовж доби, якщо за одну хвилину воно стукає  56 ра­зів.
Один учень, не вираховуючи, зразу вигукнув:
-80 640 разів... А за тиждень — 564 480 разів.
Діти ахнули. А вчитель грубо перебив учня:
—  Як ти смієш викрикувати з місця, та ще й без мого дозволу!
«Грубіян... Не від Серця він».
Янгол сумно подумав, залишаючи будівлю шко­ли: «Усі згадують про Серце, але жити Серцем не хочуть…»
Засумували вчителі.
—  Можливо, врятує Мудрість? — сказали вони.
І знайшли Мудреця, який сидів у печері.
—  О, Мудрецю, — почали благати вони, — вкажи нам шлях до Сердець наших учнів!
Сказав їм Мудрець:
—  Дам вам шлях до Сердець ваших учнів, але від­дайте мені натомість дар ваш!
Учителі перезирнулися: якого дару від них вима­гає Мудрець?
Тоді Мудрець сказав:
Якщо в когось є роздратування, дай мені роз­дратування.
Якщо в когось є гнів, дай мені гнів.
Якщо в когось є жорстокість, дай мені жорсто­кість
Якщо в когось є грубість, дай мені грубість.
Якщо в когось є сумнів, дай мені сумнів.
Якщо в когось є ненависть, дай мені ненависть.
Якщо в когось є злоба, дай мені злобу.
Якщо в когось є страх, дай мені страх
Якщо в когось є зрада, дай мені зраду
Якщо в когось є забобони, дай мені забобони
Якщо в когось є погані  думки, дай мені погані  думки
А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму і ці запилені брязкальця.
Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме раз подароване.
Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і Воно стає чистим.
А вам відкриваю Мудрість: шляхом до Серця учня
І нехай кожен педагог скаже:
Я — Вчитель  Любов і Відданість, Віра і Терпіння.
Я — Радість і Спів-радість, Страждання і Спів-страждання.
Я — Істина і Серце, Совість і Благородство.
Я — Той, хто Шукає і Дарує, Вбогий і Багатий.
Я — Вчитель і Учень, Вихователь і Вихованець.
Я — Той, хто Прокладає Шлях, і Художник Життя.
Я — Захисток Дитинства і Колиска Людства.
Я — Посмішка Майбутнього і Факел Сущого.
Я — Вчитель від Бога і Співробітник у Бога.
Молюсь тобі, серце моє, дай мудрості осягати моменти істини в житті дітей!
—  Шановні колеги, я гадаю, що поради Мудреця ви будете втілювати у своїй професійній діяльності.

Моделі спілкування педагогів  з дітьми

Учитель “Я – сама” (головний ініціатор учнівського процесу, але знищує всі форми учнівської  ініціативи).
Учитель ”Китайська стіна”  (виставляє дистанцію між собою і учнями, головне завдання – повідомити, а не навчити).
Учитель “Тетерук” (чує тільки себе, не налаштований   на учнів).
Учитель “Ангел” (не нервує, не критикує, встановлює з усіма дружні стосунки).
Учитель “Шоу -мен”(урок нагадує спектакль, а результати мінімальні).
Учитель “Тиран” (Я – цар і Бог).
Учитель “Товариш” (переважають дружні стосунки, але спілкування втрачає діловий контекст і набуває особистісного характеру).
Учитель “Робот” (діє на основі надуманого алгоритму, не звертаючи увагу на обставини, що потребують змін при спілкуванні. Наприклад, не підемо на перерву, якщо не виконаємо вправу).
Учитель “Гамлет” (характеризується постійними сумнівами, не має чіткої позиції, захищається чужим авторитетом)
Учитель “Локатор” (спрямовує роботу на одну групу дітей – сильних, слабких або обдарованих).
Джерело (http://1krokiselid.blogspot.com/2014/12/1.html )
  Пропонуємо Вашій увазі орієнтовний зразок "ХАРАКТЕРИСТИКИ учня початкової школи"- завантажити





Робота з батьками

Поради до проведення батьківських зборів. Детальніше...
Орієнтовна тематика батьківських зборів у 1-4 класах. Детальніше...

Немає коментарів:

Дописати коментар