Державні стандарти. Нова українська школа
Постанова КМУ від 21.02.2017 №87 “Про затвердження Державного стандарту початкової освіти“ (застосовується з 1 вересня 2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти).
! Постанова Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688 “Про внесення змін до Державного стандарту початкової освіти”.
Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».
Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».
Освітні та навчальні програми
Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу
! Наказ МОН № 1272 від 08.10.2019 року Про затвердження типових освітніх програм для 1 -2 класів закладів загальної середньої освіти
! Наказ МОН № 1273 від 08.10.2019 року Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти
Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти».
! Наказ МОН № 407 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня 2-4 класи
! НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 1-4 класів
Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України (6 березня 2002 року за № 229/6517), зі змінами
Викладання навчальних предметів
! Лист МОН № 1/11-5966 від 01 липня 2019 року Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році
! Лист ІМЗО від 22.08.2019 № 22.1/10-2876 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2019/2020 навчальному році"
! Лист МОН №1/9-498 від 05.08.19 року Методичні рекомендації щодо організаціїнавчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
! Лист МОН № 1/9-365 від 10.06.19 року “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти”
! Лист ІМЗО від 20.08.2019 №22.1/10-2858 “Щодо впровадження Українського правопису в редакції 2019 року”
! Лист МОН № 1/9-581 від 17.09.19 року Про застосування державної мови в освітньому процесі.
Початкова школа
Наказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»
Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи"
Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня
Лист МОН № 1/9-190 від 02.04.18 року Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи
Наказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Наказ МОН № 1154 від 27.08.2019 року Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу
Ведення документації
Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
НОВЕ!
Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.
Навчальні кабінети
! Наказ МОН України від 13.02.2018 №137«Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи». (втратив чинність)
Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність, Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.
Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями
Збірники нормативно-правових актів щодо матеріально-технічного забезпечення галузі освіти§ Інклюзивне освітнє середовище
§ Обладнання закладів освіти
§ Шкільний автобус
§ Інноваційна діяльність
Виховання
Наказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
Наказ МОНвід 07 вересня 2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».
! Лист МОН № 1/9-414 від 27.06.19 року Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок
Лист МОН 1/9-413 від 27.07.17 року Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році
Лист ІМЗО від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 “Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”
Наказ МОН № 1/9-523 від 16 серпня 2019 року Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році
З огляду на вищезазначене, можна стверджувати, що якість початкової освіти залежить від професійних компетентностей вчителя початкових класів. Однією з яких є предметна компетентність, що полягає у здатності вчителя до використання предметних знань в освітньому процесі, до інтеграції знань з різних освітніх галузей, до добору доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання. А також в умінні використовувати вчителем методику навчання предметів (інтегрованих курсів) у межах відповідної освітньої галузі шляхом формування системи понять в учнів у межах освітньої галузі на основі сучасних наукових здобутків.
Звертаємо увагу на те, що вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти передбачені за визначеними освітніми галузями. Зважаючи на це, пропонуємо під час підготовки до нового навчального року розглянути та удосконалити знання про реалізацію освітніх галузей, через які розкривається зміст державного стандарту початкової загальної освіти.
Рекомендуємо, враховуючи авторські права та інтелектуальну власність, використовувати навчальні матеріали розміщенні на освітніх платформах, сайтах для удосконалення та підвищення якості викладання освітніх галузей в початковій школі:
- мовно-літературна (українська мова та література, мови та літератури відповідних корінних народів і національних меншин, іншомовна освіта);
Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Мовно-літературна освітня галузь: нові завдання – нові рішення // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/movno-literaturna-osvitna-galuz-novi-zavdanna-novi-risenna-187970.html
2. Мовно-літературна освітня галузь // [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://kmmedia.com.ua/ed_profi/language_and_literature/
3. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/QV0M
4. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
- математична:
Пропонуємо інтернет ресурси для створення навчального та ігрового контенту з математики для молодших школярів. Автор курсу Світлана Скворцова:
1. Створення інтерактивних вправ з математики за допомогою сервісу LearningApps
2. Особливості використання Google Classroom у навчанні математики молодших школярів
3. Особливості використання сервісу Classtime у навчанні математики молодших школярів
4. Особливості використання онлайн дошки Padlet у навчанні математики молодших школярів
5. Zoom та Сlassdojo у навчанні математики молодших школярів
Режим доступу: https://zmist.op.ua/courses/internet-resursi-dlya-stvorennya-navchalnogo-ta-igrovogo-kontentu-z-matematiki/?fbclid=IwAR04Jrz2PE6PNoQAGkQGr8TNrSaIg-25aT_xuWNylx0dcMuWbHV1zM4crtI
- природнича:
Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Природнича освітня галузь // [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://kmmedia.com.ua/ed_profi/natural_science/
2. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/QV0M
3. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
- технологічна:
На допомогу вчителеві рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні джерела:
1. Технологічна освітня галузь у новій українській школі: перспективи розвитку // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/ci1l
2. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://www.pedrada.com.ua/files/articles/2109/Osvitni_galuzi_2018_Pedrada.pdf
3. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
- інформатична:
Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
2. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://www.pedrada.com.ua/files/articles/2109/Osvitni_galuzi_2018_Pedrada.pdf
3. Савченко О. Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://nuschool.com.ua/plan/programm/savchenko/16.html
- соціальна і здоров’язбережувальна:
Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://goo-gl.su/M8qTO3
2. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
3. Савченко О. Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://nuschool.com.ua/plan/programm/savchenko/16.html
З урахуванням важливості даної освітньої галузі рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
2. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/QV0MСавченко О. Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://nuschool.com.ua/plan/programm/savchenko/16.html
3. Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі // [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://elr.tnpu.edu.ua/enrol/index.php?id=583
4. Громадянська та історична освітня галузь // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/90Ktk
5. Громадянська та історична освітня галузь // [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://kmmedia.com.ua/ed_profi/civil_and_historical/
- мистецька:
Рекомендуємо:
• звернути увагу педагогів на особливості реалізації мистецької освітньої галузі, висвітлені у Державному стандарті початкової освіти https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF (додаток 10. Вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з мистецької освітньої галузі) та типових освітніх програмах для закладів загальної середньої освіти:
1. Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. та Шияна Р.Б.: 1-2 класи https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf
2. Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. та Шияна Р.Б.: 3-4 класи https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf;
• ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо особливостей викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах (Методичний вісник-2020 №56);
• ознайомитися з наказами МОН України про видання підручників для учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти державного бюджету, а саме:
1. Наказ МОН України «Про видання підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти за кошти державного бюджету у 2018 році https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vidannya-pidruchnikiv-dlya-1-klasu-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-za-koshti-derzhavnogo-byudzhetu-u-2018-roci
2. Наказ МОН України «Про видання підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти за кошти державного бюджету у 2019 році https://drive.google.com/file/d/1GcukSAk-UvjY6NxtiNU0ENsmd6wctdqy/view.
3. Наказ МОН України «Про видання підручників для 3 класу закладів загальної середньої освіти за кошти державного бюджету у 2020 році https://drive.google.com/file/d/1EjediTvnNwBXwmeaAyiLfKSsQxm1N7vi/view
• ознайомитися з переліком підручників, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
1. Підручники для 1 класу загальної середньої освіти https://drive.google.com/file/d/14_SA6nJW7tDTo_fJywhtlijrPO-Ex0z5/view
2. Підручники для 2 класу загальної середньої освіти https://drive.google.com/file/d/1M4I_QJ5jpaQIj0drEccQ_74qsU_ZNPdd/view
3. Підручники для 3 класу загальної середньої освіти https://drive.google.com/file/d/1_xBCKkjtx9xEk1AUu0JSMByT3iPnESAc/view.
• розглянути електронні версії всіх підручників з мистецтва для 3 класу, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»: «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 3 класу – 2020 http://www.urok.net.ua/pidruchniki-5-10-klas/pidruchniki-3-klas/mistectvo-pidruchnik-integrovanogo-kursu-dlya-3-klasu-2020
• звернути увагу на освітні ресурси для вчителів, які викладають «Мистецтво», зокрема: журнал «Мистецтво та освіта» http://artedu.com.ua/index.php/adm/golovna, журнал «Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура)» http://journal.osnova.com.ua/journal/37, освітній проект «На Урок» https://naurok.com.ua/ тощо.
- фізкультурна.
Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:
1. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/QV0M
2. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf
Ефективність роботи здебільшого залежить від відповідального ставлення до неї, а наслідком такої роботи є підвищення професійної майстерності та самооцінки. Тому, плануючи організацію освітнього процесу в початкових класах вчителеві, необхідно врахувати наступну інформацію:
2. Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу
3. Модельна навчальна програма з математики. І цикл (1-2 класи)
4. Модельна навчальна програма з української мови. І цикл (1-2 класи)
5. Модельна навчальна програма з Я досліджую світ. І цикл (1-2 класи)
6. Навчальні матеріали на 1 тиждень
7. Навчальні матеріали на 2 тиждень
8. Навчальні матеріали на 3 тиждень
9. Навчальні матеріали на 4 тиждень
Нижчезазначені інтернет – ресурси підтримають Ваш високий рівнь педагогічної майстерності, щодо володіння методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями
1. Щоденні 5, Щоденні 3. Вступ. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Пристінська М.С.
2. Щоденні 5, Щоденні 3. Основні принципи та переконання. Основні принципи та переконання. Онлайн-курс
3. Щоденні 3. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
4. Критичне мислення. Таксономія Блума. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
5. Структура уроку критичного мислення. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
6. Кубування. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
7. Стратегія «Передбачення». Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
8. Розвиток критичного мислення. "Читання з маркуванням"
9. Розвиток критичного мислення. Стратегія "Діаграма Венна"
10. Розвиток критичного мислення. Стратегія "Т-таблиця"
11. Розвиток критичного мислення. Стратегія "Мозковий штурм"
12. Графічні організатори. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
13. Лепбук. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
14. Групова робота. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Інна Большакова
15. Робота в групах. Джигсоу І, ІІ. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
16. РАФТ. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
17. Сторітеллінг. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
18. Багаторівневі запитання. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
19. 10 кроків до самостійності. Частина 1. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Пристінська М.С.
20. 10 кроків до самостійності. Частина 2. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
21. Математика. Робота з даними. Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Пристінська М.С.
22. Інтегрований розвиток наскрізних умінь. Частина 2. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
23. Що таке інтегроване навчання? Частина 3. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
24. Інструменти розвитку окремих наскрізних умінь. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
25. Інструменти розвитку окремих наскрізних умінь. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
26. Види інтегрованого навчання. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
27. Інтегроване навчання: діяльнісний підхід. Частина 1. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
28. Інтегроване навчання: діяльнісний підхід. Частина 2. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
29. Щоденник вражень. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
30. Планування тематичного тижня. Частина 1. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
31. Планування тематичного тижня. Частина 2. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
32. Планування тематичного тижня. Частина 3. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
33. Планування теми на основі Інтелект-карти. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
34. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 1
35. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 2
36. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 3
37. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 4
38. Ефективний план уроку. Готуємося до уроку. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
39. Розроблення правил і впровадження рутин. Правила. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
40. Кейс технологія на уроках у початковій школі
41. Технології Web 2.0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці
42. Створення інтегрованого уроку за допомогою «живих картинок» на ThingLink
43. Навчаємо по-новому: ребуси, хмари, кросворди, карти знань та інтерактивні вправи. Дронь Вікторія
44. Онлайн-сервіси для створення дидактичних матеріалів (карточки, кросворди, пазли)
45. Нейропсихологія 1-1. Нейропсихологія в освітньому середовищі. Онлайн-курс для вчителів
46. Нейропсихологія 1-2. Вправи. Нейропсихологія в освітньому середовищі. Онлайн-курс для вчителів
47. Нейропсихологія 2-1. Розвиток вищих психічних функцій в онтогенезі. Онлайн-курс для вчителів
48. Нейропсихологія 2-2. Вправи. Розвиток вищих психічних функцій в онтогенезі. Онлайн-курс для вчителів
49. Нейропсихологія 3-1. Труднощі навчання. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
50. Нейропсихологія 3-2. Вправи. Труднощі навчання. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
51. Нейропсихологія 4-1. Довільність як необхідна умова навчання. Онлайн-курс для вчителів
52. Нейропсихологія 4-2. Вправи. Довільність як необхідна умова навчання. Онлайн-курс для вчителів
53. Нейропсихологія 5-1. Нейропсихологічна діагностика та корекція. Онлайн-курс для вчителів
54. Нейропсихологія 5-2. Вправи. Нейропсихологічна діагностика та корекція. Онлайн-курс для вчителів
55. Проактивний підхід до дисципліни. Частина 1. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
56. Проактивний підхід до дисципліни. Частина 2. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
57. Зміст та структура модуля «Інклюзивна освіта». Огляд основних тем. Онлайн-курс для вчителів
58. Компетентності вчителя для реалізації інклюзивного навчання. Онлайн-курс для вчителів
59. Inspiration - програма, що допомагає візуалізувати навчальний процес. Разом з учнями на заняттях можна створювати діаграми, картки та схеми.
60. Plickers - мобільний додаток, який “зчитує” спеціальні картки з відповідями учнів за лічені секунди та виводить статистику на екран телефону вчителя. Додаток використовують для швидкої перевірки, аби дізнатись, чи розуміють учні поняття та чи освоюють ключові навички.
61. Kahoot! - навчальна програма, що складається з ігор. Тут можна зробити серію запитань з кількома варіантами відповідей. Формат і кількість запитань залежать від автора. Є можливість додавати відео, зображення та діаграми.
64. Анімовані презентації букв і цифр. Олег Суховірський
65. Математика 2 клас НШ - Перший урок
66. О.М.Гісь. Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках математики
67. Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи
68. Оновлені програми для початкової школи, поради вчителям, додаткові навчальні матеріали
69. Найкращий клас у світі: як створити освітню систему 21-го століття
70. Поради дитячого психолога Світлани Ройз
71. Шкільні зміни: теорія і практика. Кометар до змін в початковій школі психолога Катерини Гольцберг
72. Гра по-новому, навчання по-іншому. Методичний посібник
73. ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК в освітньому просторі школи. Методичний посібник
74. Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі Нової української школи (спікер Олена ШУЛЯК)
75. Освітні методики the LEGO Foundation у початковій школі (спікер Олена ШУЛЯК)
76. Ми у світлі змін і світло змін у нас
77. Фейсбук-спільнота «Гра по-новому, навчання по-іншому»
78. Гра по новому, навчання по іншому – з шістьма цеглинками LEGO (Олена ШУЛЯК, Олена ЧЕРЕВИЧНА)
79. Чотири історії вчителів, які роками використовують LEGO на уроках
80. Цеглинка за цеглинкою: як використовувати LEGO на уроках
81. Мануальні дії з в освітньому просторі школи: LEGO – TANGRAM
82. Конструктор LEGO як освітній ресурс 21 століття у початкових класах
83. Багатофункціональне використання LEGO System
*Переглянути конференцію Ви можете на*
*Youtube каналі Якість освіти
<https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DHoRNd-DFG46FoBeu8SbmxF>*
*Матеріали конференції ви можете завантажити за **цим
<https://drive.google.com/drive/folders/1Uywuy2MBfvGzlUmuH2psJ11z08B4zkjb?usp=sharing>*
* посиланням.*
«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної
середньої освіти (у 2-х частинах)
*Частина 1 - Вашуленко М. С., Васильківська Н. А., Дубовик С.Г.
<http://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Ukr-mova-3kl/Ukr-mova-Vashulenko/Ukr-mova-3kl-ch1-Vashulenko.pdf>*
*Частина 2 - Вашуленко О. В.
<http://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Ukr-mova-3kl/Ukr-mova-Vashulenko/Ukr-mova-3kl-ch2-Vashulenko.pdf>*
«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти
(у 2-х частинах) Бевз В. Г., Васильєва Д. В.
*Частина 1
<http://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Matematyka-3kl/mat-bevz/Matem-3kl-ch1-BEVZ.pdf>*
*Частина 2
<http://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Matematyka-3kl/mat-bevz/Matem-3kl-ch2-BEVZ.pdf>*
«Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти
(у 2-х частинах) за редакцією М. С. Вашуленка, авт. Ломаковська Г. В., Єресько Т. П., Проценко Г. О.
*Частина 1
<https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/YDS-3kl/YDS-3kl-Lomakovska/YA-dosl-SvIt-Chastyna-1.pdf>*
*Частина 2
<https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/YDS-3kl/YDS-3kl-Lomakovska/YA-dosl-SvIt-Chastyna-2.pdf>*
*«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної
<https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Mystetstvo-3kl/Mystetstvo-Kalinichenko/Mystetstvo-3-klas.pdf>*
*середньої освіти Калініченко О. В., Аристова Л. С.
<https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/fragments-pidruchnykiv-3kl/Mystetstvo-3kl/Mystetstvo-Kalinichenko/Mystetstvo-3-klas.pdf>*
- Довідник з академічної доброчесності для школярів; https://www.univer.kharkov.ua/docs/work/dovidnyk-SAUP.pdf
Інструктивно-методичні поради ХОІППО щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів для 1-4-х класів та організації освітнього процесу у 2019/2020 навчальному році Оксана Кулик, методист центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти
Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році”
завантажити
Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т.Г.Шевченка пропонує Вашій увазі список матеріалів із періодичних видань, які надійшли до бібліотеки у березні-квітні 2019 року. До списку включено законодавчі матеріали з питань освіти та виховання підростаючого покоління, а також статті, в яких розглядаються проблемні питання сьогоднішнього стану освіти в Україні, шляхи їх вирішення, підготовка та проведення уроків з основних шкільних предметів.
- Антонкова М. Інтегрований день у 2 класі : літерат. читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво / М. Антонкова // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 31-36.
- Генатуліна С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / С. Генатуліна // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 18-20.
- Діхтяренко Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Л. Діхтяренко // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 14-18.
- Єгупова В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / В. Єгупова // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 12-13.
- Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 25-30.
- Інтегрований навчальний день у 2 класі // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 37-41.
- Іщенко О. Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / О. Іщенко, С. Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 4-7.
- Коваленко Л. Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Л. Коваленко // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 42-44.
- Кульганик Г. Гарна писанка у мене - мабуть, кращої й нема! : звичаї і традиції, пов"язані з Великодніми святами : 1-4 кл. : творчий проект / Г. Кульганик // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 45-51.
- Купцова Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практ. семінар для вчителів початк. кл. / Л. Купцова, О. Сєдова // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 43-47.
- Луговська І. О. Формування підприємницької компетентності першокласників у курсі "Я досліджую світ" / І. О. Луговська // Економіка в школах України. - 2019. - № 3. - С. 4-10.
- Луговська І. О. Формування підприємницької компетентності першокласників у курсі "Я досліджую світ" / І. О. Луговська // Економіка в школах України. - 2019. - № 4. - С. 2-9.
- Марченко Л. Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of the planet Earth" з елементами проектної роботи / Л. Марченко, О. Оверчук // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 28-31.
- Мельник Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи, які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Н. Мельник, В. Андрійчук // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 1-3.
- Михайленко Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас / Т. Михайленко // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26.
- Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати, або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / О. Панчак // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 14-17.
- Пилипів О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / О. Пилипів, О. Лазорко // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 31-35.
- Прищепа О. Післябуквений період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / О. Прищепа // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 8-11.
- Тернавич Т. Урок позакласного читання в 3 класі / Т. Тернавич // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 26-27.
- Фещенко Н. Урок-квест "Слово. Значення слова" / Н. Фещенко // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 19-20.
- Хмилко С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі", математика, логіка) / С. Хмилко // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 21-24.
- Чернігова О. Додавання і віднімання круглих десятківю Задачі на знаходження третього доданка : урок-гра "Що? Де? Коли?" / О. Чернігова // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 36-37.
Немає коментарів:
Дописати коментар