НОВИНИ




БЕЗКОШТОВНИЙ методичний супровід підручника знайдете тут:  http://iads3.e-litera.com.ua/
Наскрізне календарно-тематичне планування, зразки карти-планів уроків, зокрема і з інформатики, досліди тощо. Увесь контент доповнюється і розширюється. 
  • Математику може опанувати кожен! У класах з учнями, які мають різні навчальні можливості й підготовку, пропонуємо застосовувати диференційований підхід в межах одного уроку. Ефективність методики внутрішньокласної диференціації Заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук, доцента Світлани Логачевської, на якій ґрунтується структура підручника з математики, доведена протягом десятків років практичного досвіду авторів. Яскравий, виважений, доступний, незатеоретизований і практично спрямований підручник відповідає передусім засадам НУШ. 
БЕЗКОШТОВНА методична підтримка підручника:  http://matem3.e-litera.com.ua/ . 
За посиланнями знайдете річне календарно-тематичне планування, зразки розробок уроків, презентації тощо. Увесь контент доповнюється і розширюється.

12 підручників для 3 класів НУШ, які вже отримали гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», чекають на вас.

«Математика»
Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко
Підручник від співавторів Типової освітньої програми і пілотних проектів — це чітко структурована система завдань, а ще:
- інтерактивне онлайн-тестування,
- навчальні презентації для пояснення нового матеріалу,
- методична підтримка протягом року

«Я досліджую світ» (ч. 1)

Надія Бібік, Галина Бондарчук

Підручник від співавтора Типової освітньої програми зорієнтовано на організацію дослідницької діяльності учнів. Містить:
- сторінки дослідників, а також відеодосліди
- проєкти-дослідження
- оригінальні ілюстрації для візуалізації навчального матеріалу

«Я досліджую світ» (ч. 2)

Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.

Практична спрямованість: пошукові, творчі, дослідницькі завдання.
Допоможе сформувати вміння використовувати комп’ютерну техніку і для розв’язання навчальних завдань, і в життєвих ситуаціях.

«Українська мова та читання»

Большакова І. О., Пристінська М. С.

Підручник від перших тренерів НУШ:
- сучасні методики навчання
- візуалізація правил
- художні тексти сучасних українських авторів
- завдання для розвитку критичного і креативного мислення

«Математика»

Гісь О. М., Філяк І. В.

Проста і креативна подача складних математичних тем, цікава подорож Україною, фінансова грамотність

«Мистецтво»

Рубля Т. Є., Мед І. Л., Щеглова Т. Л.

Навчає дітей бачити красу та говорити мовою мистецтва за допомогою різних форм художньої творчості (на власний смак). Спирається на життєвий досвід дитини

«Українська мова та читання»

Тимченко Л. І., Коченгіна М. В.

Допоможе навчитися досконало говорити рідною мовою, бути обізнаним у світі художнього слова, спонукатиме до вдумливої поведінки у власному житті

«Українська мова та читання»

Іваниця Г. А.

Учить мислити, а не зубрити.
Вивчення мови відбувається у процесі роботи з цікавим дитині текстом і усвідомлюється через спостереження й дослідження.
Вивчаємо іноземну мову

«Англійська мова»

Губарєва С. С., Павліченко О. М.

У підручнику поєднано найкращі європейські методики з передовим досвідом вітчизняних фахівців.
Опановуємо англійську й розширюємо світогляд через гру та творчу діяльність.
«Німецька мова»
Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.

«Французька мова»
Ураєва І. Г.
3 березня 2020 року Інститутом педагогіки НАПН України спільно з Видавничим домом «Освіта» було проведено *науково-практичну конференцію* «*Виклик сьогодення – потреба в новітньому навчальному забезпеченні НУШ*». Матеріали конференції висвітлюють питання щодо змісту та методичного апарату нових підручників для учнів 3 класів. Рекомендуємо ознайомити з матеріалами конференції методичні об’єднання вчителів початкових класів для здійснення свідомого вибору підручників. Спікерами та доповідачами були відомі провідні науковці та автори підручників, а саме: Цимбалару А. Д., Гончаренко Н. М., Коломоєць Г. А., Коршунова О. В., Вашуленко М. С., Вашуленко О. В., Васильєва Д. В., Калініченко О. В., Ломаковська Г. В., Проценко Г. О., Єресько Т.П., Давидюк Л. В., Лапшина І. М. та інші. *Переглянути конференцію Ви можете на* *Youtube каналі Якість освіти <https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DHoRNd-DFG46FoBeu8SbmxF>* *Матеріали конференції ви можете завантажити за **цим <https://drive.google.com/drive/folders/1Uywuy2MBfvGzlUmuH2psJ11z08B4zkjb?usp=sharing>* * посиланням.*
Ознайомтеся з проведеними вебінарами авторів підручників для 3 класу та практикуючих вчителів на *Youtube каналі «Якість Освіти» <https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DE2YyZF5ckxGdbuUCKTyh-8>* *Зробіть свій вибір свідомо на сайті* * Інституту модернізації змісту освіти <https://imzo.gov.ua/konkursnyy-vidbir-proektiv-pidruchnykiv-dlia-3-ta-7-klasiv/konkursnyy-vidbir-proektiv-pidruchnykiv-dlia-3-klasu/>* *з 24.02. до 12.03*
Всеукраїнський вебінар «Навчально-методичне забезпечення учнів і учениць 3-го класу Нової української школи», що цікавого і необхідного отримає вчитель початкової школи.
Про нові завдання кожної освітньої галузі та сучасні підходи до їх вирішення, компетентнісно зорієнтовані особливості нових підручників для 3-х класів вам розповідатимуть їх автори:

«Українська мова та читання» (у 2-х частинах) – Катерина Пономарьова, кандидат педагогічних наук, Любов Гайова, вчитель-методист, та Олександра Савченко, доктор педагогічних наук, академік Національної академії педагогічних наук України

«Математика» (у 2-х частинах) – Наталія Листопад;
«Я досліджую світ» – Наталя Морзе, доктор педагогічних наук, член-кореспондент НАПН України, й Ольга Барна, кандидат педагогічних наук; Ірина Грущинська і Зоя Хитра, кандидат педагогічних наук;

«Українська мова та читання» (у 2-х частинах) для ЗЗСО з навчанням румунською мовою — Наталя Палій, кандидат педагогічних наук.
За підсумками першого етапу Всеукраїнського конкурсу проєктів підручників для 3 класів усі ці підручники рекомендовані для використання в Новій українській школі.

Вебінар відбудеться 5 березня 2020 р. Початок о 15.00.
Відповідь на ваші запитання у прямому ефірі і на нашій сторінці у Фейсбуці.
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат і методичні подарунки від УОВЦ «Оріон».
Віримо в себе і тих, хто поряд! Думаємо, діємо і мріємо!
Реєстрація на вебінар

Новий місяць — і нова порція цікавих майстер-класів!
Сучасна модель освіти вимагає від учителів нових знань, креативності та рішучості у діях. Тож, усіх охочих отримувати знання, запрошуємо на серію БЕЗКОШТОВНИХ майстер-класів від Дистанційної Академії.
Ми запросили для вас найкращих спікерів.
Про актуальність розвитку візуального мислення говоритиме сертифікований учитель-експерт Microsoft — Маргарита Калюжна.
Рухаючись в інклюзивний простір варто запастися знаннями з корекційної педагогіки. Тож про дисграфію як порушення навички письма школярів розповідатиме магістр корекційної освіти, логопед — Євгенія Груленко.
Спікер зосередить увагу на етіології та ознаках дисграфії, а також дасть рекомендації щодо створення ефективного освітнього простору для засвоєння знань усіма учнями класу. Приєднуйтеся до обговорення
Погодьтеся, що далеко не завжди передбачений шкільною програмою матеріал є настільки цікавим, щоб учні самі захотіли його вивчати. А от правильно підібране відео допоможе внести свіжу нотку в щоденне навчання.
YouTube — унікальний відеохостинг, де користувачі мають змогу слухати музику, переглядати тематичні відео. Як перетворити YouTube в дієвий інструмент вирішення освітніх задач, повідомить сертифікований тренер Google (Google for Education Certified Trainer), ініціативний та креативний педагог Антоніна Букач.



Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т.Г.Шевченка пропонує Вашій увазі список матеріалів із п
еріодичних видань, які надійшли до бібліотеки у січні-лютому 2019 року. До списку включено законодавчі матеріали з питань освіти та виховання підростаючого покоління, а також статті, в яких розглядаються проблемні питання сьогоднішнього стану освіти в Україні, шляхи їх вирішення, підготовка та проведення уроків з основних шкільних предметів.
Сподіваємося, що дані матеріали знадобляться Вам у роботі.
Фонди обласної бібліотеки для дітей імені Т.Г.Шевченка – до Ваших послуг.
Телефони бібліотеки: 65-72-41; 79-48-56.


Вчителю початкових класів

  • Акопян А. Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5" / А. Акопян, О. Колосовська // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 14-16.
  • Базарницька І. Урок природознавства з елементами медіаграмотності, 3 клас / І. Базарницька // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 29-31.
  • Гільберг Т. Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу / Т. Гільберг, С. Тарнавська // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 31-38.
  • Гринчак В. Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу : урок математики в 4 кл. / В. Гринчак // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 22-24.
  • Губарєва С. Вправи для розвитку критичного мислення / С. Губарєва // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 21-22.
  • Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні / Н. Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 35-41.
  • Ковальова В. Урок-казка з використанням інтерактивних технологій у 2 класі / В. Ковальова // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 16-20.
  • Козак М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики дл 1-2 класів авторів М.Козак, О.Корчевської / М. Козак, О. Корчевська, І. Жаркова // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 24-28.
  • Кузнецова С. Комбінований урок-подорож з української мови, образотворчого мистецтва та музичного мистецтва в 3 класі / С. Кузнецова // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 12-13.
  • Лаврів Н. Методи розвитку критичного мислення у молодших школярів / Н. Лаврів // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 32-34.
  • ЛЕГО-технологія для української мови / В. Здорова, І. Джулинська, Л. Павленко // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 7-16.
  • Мацук М. Партнерство вчителя з батьками як підгрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра / М. Мацук, І. Пилипчук // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 46-50.
  • Міхольська О. Дбай про своє здоров"я взимку : я досліджую світ : 1 кл. / О. Міхольська // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 39-40.
  • Момот М. Народні свята зимового циклу : [творчий проєкт] / М. Момот // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 42-46.
  • Павич Н. Організація роботи у парі та групі на уроках у початковій школі  / Н. Павич // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 2-7.
  • Сисенко Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства / Т. Сисенко // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 1-2.
  • Сінна І. "Екскурсія" до друкарні : урок укр. мови в 3 кл. / І. Сінна // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 17-18.
  • Ціслюк О. Одиниці вимірювання величин : цикл уроків математики у 4 кл. / О. Ціслюк // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 23-29.
  • Черноус З. Інтегрований урок, 3 клас : читання, укр. мова, я у світі, музика, трудове навчання, образотворче мистецтво / З. Черноус // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 19-21.
  • Шостак М. Урок навчання грамоти у 1 класі : післябукварний період : за букварем К.Пономарьової / М. Шостак // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 9-11.
  • Базарницька І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп"ютерних технологій / І. Базарницька // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 13-14.
  • Биканова Н. Урок літературного читання, 4 клас / Н. Биканова // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 16-18.
  • Веремійчик І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх (2 і 3 класи) / І. Веремійчик // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 31-34
  • Висоцька Л. Ранкова зустріч  / Л. Висоцька // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 34-36.
  • Гетьман В. Урок навчання грамоти у 1 класі (післябукварний період) / В. Гетьман // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 11-14.
  • Грошева О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 62-64.
  • Губарєва С. Пташина їдальня / С. Губарєва // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 37-39.
  • Геряк Т. Захисники Вітчизни у моїй родині : [творчий проект] / Т. Геряк // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 39-40.
  • Зозуляк А. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" / А. Зозуляк // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 62-64.
  • Зубченко Т. Культура взаємин у сім"ї / Т. Зубченко // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 54-57.
  • Ісаєва Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв"язків : 3 кл. / Л. Ісаєва // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 28-30.
  • Іщенко О. Інтегрований підручник  як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / О. Іщенко, С. Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 38-39.
  • Лизак Н. Мета і завдання уроків читання в післябукварний період навчання грамоти / Н. Лизак // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 9-11.
  • Панчак О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : з досвіду роботи / О. Панчак // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 8-12.
  • Підберезня Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 47-49.
  • Піддубко О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 17-19.
  • Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / О. Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 5-8.
  • Савчук В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : математика : 3 кл. / В. Савчук // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 19-20.
  • Чадукова О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / О. Чадукова // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 14-15.
  • Чемерис Т. Урок з основ здоров"я у 1 класі / Т. Чемерис // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 34-37.
  • Шишова О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : природознавство : 4 кл. / О. Шишова // Початкова освіта. - 2019. - № 2. - С. 21-25.
  • Шишова О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 15-17.
  • Ягупа І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 19-28.
  • Яремчук Т. Мандрівка Всесвітом (4 клас) : [творчий проект] / Т. Яремчук // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 40-42.

Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т.Г.Шевченка пропонує Вашій увазі список матеріалів із періодичних видань, які  надійшли до бібліотеки у січні-лютому 2018 року. До списку включено законодавчі матеріали з питань освіти та виховання підростаючого покоління, а також статті, в яких розглядаються проблемні питання сьогоднішнього стану освіти в Україні, шляхи їх вирішення, підготовка та проведення уроків з основних шкільних предметів.


Сподіваємося, що дані матеріали знадобляться Вам у роботі.
Фонди обласної бібліотеки для дітей імені Т.Г.Шевченка – до Ваших послуг.
Телефони бібліотеки: 65-72-41; 79-48-56.

– Бех І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / І. Бех // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 5-10.
– Яворська Т. Зупинити шкільний терор : булінг - проблема № 1 / Т. Яворська // Інформатика. - 2018. - № 2. - С. 11-16.


Вчителю початкових класів.


– Авдусенко Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61.
– Акентьєва Ю. Подорож по Європі : природознавство : 4 кл. / Ю. Акентьєва // Початкова освіта. - 2018. - № 1. - С. 22-26.
– Билиця І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 17-20.
– Владика Г. Урок з природознавства у 1 класі / Г. Владика // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 34-35.
– Ганніч А. Є. Префікс, як значуща частина слова / А. Є. Ганніч // Розкажіть онуку. - 2018. - № 1. - С. 27-28.
– Гаркуша С. М. Рахунок усний та цікавий / С. М. Гаркуша // Розкажіть онуку. - 2018. - № 1. - С. 29-32.
– Глушковецька Л. Презентація проекту: Як потрібно доглядати домашніх улюбленців - тварин / Л. Глушковецька // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 40-44.
– Губарєва С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 14-15.
– Гуцалюк Т. Урок розвитку зв"язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 15-17.
– Довбуш М. Самоврядування в початковій школі : теорія і практика / М. Довбуш // Початкова освіта. - 2018. - № 2. - С. 4-9.
– Дробчак Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 41-44.
– Ільйонок О. Традиції рідної школи : я у світі : 3 кл. / О. Ільйонок // Початкова освіта. - 2018. - № 1. - С. 18-21.
– Касперська Г. Українська народна пісня. Телеміст : інтегрований урок з музики та літ. читання / Г. Касперська // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 46-47.
– Кацубо Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 37-39.
– Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 54-57.
– Кільдій Т. Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів / Т. Кільдій // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 44-46.
– Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3.
– Ковальчук Л. Цікаві задачі не для ледачих : [вірші] / Л. Ковальчук // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 33-36.
– Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13.
– Лісович О. Г. Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом / О. Г. Лісович // Розкажіть онуку. - 2018. - № 1. - С. 23-26.
– Мариненко І. Вишиванка - душа українського народу : інтегрований урок читання та образотв. мистецтва / І. Мариненко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 48-51.
– Марченко Л. Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22.
– Нікітенко О. Формування культури здоров"я молодших школярів шляхом впровадження здоров"язбережувальних освітніх технологій / О. Нікітенко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 36-40.
– Піка Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 8-9.
– Романь Н. Чекаємо весну : урок позакл. читання : 2 кл. / Н. Романь // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 20-23.
– Секрети етикету : культура спілкування // Розкажіть онуку. - 2018. - № 1. - С. 53-62.
– Сібільова А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 14-17.
– Стрюк Т. Інтегрований урок у 4 класі : літ. читання, трудове навчання, предмет "Я у світі" / Т. Стрюк // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 24-26.
– Тарнавська С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молошого школяра / С. Тарнавська // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 24-28.
– Філіпенко Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : позакл. захід у 1 кл. / Л. Філіпенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 40-41.
– Чадукова О. Узагальнення знань з теми "Іменник" / О. Чадукова // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 22-24.
– Шишова О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 29-33.
– Ягупа І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 26-33.
– Ященко Л. Інтеграція навчальних предметів як ефективна форма навчання молодших школярів / Л. Ященко // Початкова освіта. - 2018. - № 1. - С. 6-9.
– Ященко Л. Математика з елементами інтеграції : урок-казка : 3 кл. / Л. Ященко // Початкова освіта. - 2018. - № 1. - С. 10-14.
– Ященко Л. Школа - батьки - учитель : співпраця з батьками / Л. Ященко // Початкова освіта. - 2018. - № 1. - С. 4-5.


Всеукраїнська дослідно-експериментальна робота за темою:  «Змістовно-методичне забезпечення ціннісно орієнтованого інтегрованого навчання за програмою  «Початкова школа: освіта для життя»

Педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя»: презентація
Рукопис інтегрованого навчального посібника представила О.О.Ліннік, професор кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент.
С.В.Івашньова, заступник директора ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри методики мов і літератури, кандидат педагогічних наук, поінформувала присутніх про порядок оформлення документів для участі в експерименті.
Правила оформлення документів для участі в експерименті: презентація

Освітню програму «Початкова школа: освіта для життя» розроблено з метою реалізації концептуальних ідей проекту «Нова Українська школа» та апробації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Концептуальні ідеї, на яких базується програма «Початкова школа: освіта для життя» (далі Програма), зумовлені ціннісно-смисловою парадигмою, а також особистісно зорієнтованим, суб’єктно-діяльнісним та компетентнісними науковими підходами, які утворили підґрунтя для визначення провідних напрямів реформування освіти:
  • покладання цінностей в основу освітнього процесу;
  • відмова від предметного поділу, глибинна (вертикальна і горизонтальна) інтеграція змісту освіти;
  • структурування програмового матеріалу у вигляді освітніх проектів;
  • засвоєння учнями знань про людину і світ шляхом самостійного пошуку, аналізу та практичної діяльності;
  • трансформація знань, умінь та вузько предметних компетентностей у здатності, сформовані шляхом усвідомлення життєвих цінностей.
Подробиці завантажити за посиланням: http://efl.uop.net.ua/ 




Вебінар: Початкова школа. Робота за новою оновленою програмою (https://www.youtube.com/watch?v=JQTC1JUH4Dw)

Вебінар: "Як закріпити знання й навички учнів початкової школи за допомогою електронних тренажерів" (https://www.youtube.com/watch?v=WEIwNiVUSaM)


Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т.Г.Шевченка пропонує Вашій увазі список матеріалів із періодичних видань, які  надійшли до бібліотеки у січні-лютому 2016 року. До списку включено законодавчі матеріали з питань освіти та виховання підростаючого покоління, а також статті, в яких розглядаються проблемні питання сьогоднішнього стану освіти в Україні, шляхи їх вирішення, підготовка та проведення уроків з основних шкільних предметів.

            Сподіваємося, що дані матеріали знадобляться Вам у роботі.
            Фонди обласної бібліотеки для дітей імені Т.Г.Шевченка – до Ваших послуг.
            Телефони бібліотеки: 65-72-41; 79-48-56.


Вчителю початкових класів.
        Вітковська С. Розвиток поетичних здібностей учнів / С. Вітковська // Початкова освіта. - 2016. - № 1. - С. 13-18.
        Власенко А. Формування комунікативних навичок молодших школярів через використання сучасних технологій на уроці англійської мови / А. Власенко // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 16-18.
        Власюк О. Акмеологічні технології навчання у початковій школі / О. Власюк, В. Куліш // Початкова освіта. - 2016. - № 1. - С. 4-12.
        Волошанюк В. Урок з основ здоров"я у 2 класі / В. Волошанюк // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 25-26.
        Гузь О. Програма підготовки майбутніх першокласників "Первоцвіт" / О. Гузь // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 41-45.
        Джугля О. І. Розвиток зв"язного мовлення. Лист. Адреса / О.І. Джугля // Розкажіть онуку. - 2016. - № 1-2. - С. 12-17.
        Деменнікова Т. Технологія управління процесом едукації в професійній підготовці вчителя початкових класів / Т. Деменнікова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 1-3.
        Зінченко Н. Урок-мандрівка у навколишній світ, 2 клас : за педагогічною технологією "Росток" / Н. Зінченко // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 22-25.
        Івасів І. Словниковий розмай : 1 кл. / І. Івасів // Початкова освіта. - 2016. - № 1. - С. 19-35.
        Кіріян В. Відкритий урок з математики у 3 класі / В. Кіріян // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 28-29.
        Кіхтенко А. Відкритий урок з математики у 2 класі / А. Кіхтенко // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 27-28.
        Кочерга О. Як навчання письма впливає на психічне здоров"я учнів початкової школи / О. Кочерга, Л. Назарова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37.
        Логачевська С. Підготовка школярів до самостійної роботи на уроках рідної мови в 3 класі / С. Логачевська, Т. Логачевська // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 9-11.
        Миськів О. Читання - найкраще навчання : цікаві вправи та завдання до уроків у післябукварний період : 1 кл. / О. Миськів // Початкова освіта. - 2016. - № 1. - С. 36-55.
        Мовні цікавинки : казки, віршовані правила, загадки, ігри... допоможуть зробити урок української мови цікавим і змістовним // Розкажіть онуку. - 2016. - № 1. - С. 5-20.
        Мястківська С. Інтегрований урок (читання і природознавство) : 2 кл. / С. Мястківська // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 13-16.
        Петречук О. Життя людини - найвища цінність  : урок з основ здоров"я / О. Петречук // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 21-22.
        Подорож у країну права  : виховуємо особистість // Розкажіть онуку. - 2016. - № 1. - С. 33-44.
        Сердюк О. П. Методи формування музичного сприймання у молодших школярів / О. П. Сердюк // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 4. - С. 14-19.
        Сіранчук Н. Формування лексичної компетентності молодшого школяра засобом словотворчих вправ / Н. Сіранчук // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 4-8.
        Солодовник Н. Узагальнені результати апробації підручника "Мистецтво", 1 клас  : авт. Л.М.Масол, О.В.Гайдамака, Н.В.Очеретяна / Н. Солодовник // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 51-53.
        Терещенко В. В. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток зв"язного мовлення / В. В. Терещенко // Все для вчителя. - 2016. - № 1. - С. 60.
        Тетеріна О. Урок позакласного читання в проектній діяльності молодших школярів : до літерат. ювілеїв Д.Біссета та Д.Р.Кіплінга / О. Тетеріна // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 19-20.
        Ткачук Г. Вчитаймося в Лесине слово іскристе : урок-подорож життєвими і творчими шляхами Л.Українки : 4 кл. / Г. Ткачук // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 12-13.
        Тодорова Л. Д. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках музики в початковій школі / Л. Д. Тодорова // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 4. - С. 19-22.

        Шерстинюк А. М. Техніка рисунка в початковій школі: методи та засоби  / А. М. Шерстинюк // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 4. - С. 26-39.

Немає коментарів:

Дописати коментар