Нова українська школа

Асинхронний вебінар
науково-методичного відеоконтенту для голів методичних об’єднань за темою «Залежність між сформованістю наскрізних умінь учнів та методами роботи педагогів, стилем педагогічної взаємодії, організацією освітнього середовища (завантажити)

РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 
 на допомогу вчителям НУШ 
1. Бех І., Вербицький В. Оновлення освіти: фокус на ранній вік / І. Бех, В. Вербицький // Освіта. – 2017. - № 50-51. – С. 5. 
2. Біла С.В. Робота опорних навчальних закладів / С.В. Біла // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 13-14. – С. 8-41.
3. Біленко І. Початкова школа в контексті інноваційних освітніх змін. Використання сучасних технологій, форм та методів у початковій освіті / І. Біленко // Методист. – 2017. - № 2. – С. 3-7.
4. Василенко Н.В. Автономія школи: самостійність і відповідальність / Н.В. Василенко // Управління школою. – 2017. - № 10-12. – С. 2-10.
5. Василенко Н.В. Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії та практики / Н.В. Василенко // Завуч. Усе для роботи. – 2017. – 21-22. – С. 36-73.
6. Василенко Н.В. Компетентнісний підхід у процесі вивчення окремих предметів / Н.В. Василенко // Завуч. Усе для роботи. – 2017.- № 19-20. – С. 28-30
7. Василенко Н.В. Нова українська школа: методичний консиліум / Н.В. Василенко // Управління школою. – 2018. - № 7-9. – С. 24-33.
8. Василенко Н.В. Особливості управління опорною школою: кардинальні реформи в освіті / Н.В. Василенко // Управління школою. – 2017. - № 2224. – С. 6-17.
9. Василенко Н.В., Кульков О.П., Дорошенко В.А. // Н.В. Василенко, О.П. Кульков, В.А.Дорошенко // Управління школою. – 2017. - № 25-27. – С. 2-57.
10. Галата С. Інтегрований підхід забезпечують завдання, які моделюють життєві ситуації дитини / С. Галата // Освіта України. – 2017. - № 46. – С. 9.
11. Гузик М.П. Яку небезпеку приховує монополія дарвінізму для української освіти? / М.П. Гузик // Управління школою. – 2017. - № 1-3. – С. 2-11.
12. Добровольський В.В., Костенко О.К. Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора / В.В. Добровольський,
О.К. Костенко // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 3-4. – С. 2-15. 13. Догару Г.Г. Моделювання науково-методичної роботи школи / Г.Г. Догару // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 5-6. – С. 2-12.
14. Інклюзія в новій українській школі // Педагогічна газета. – 2017. - № 6. – С. 3. Калошин В.Ф. Роздуми про кращу освіту / В.Ф. Калошин. – 2017. – 144 с.
15. Калошин В.Ф. Шкільна система оцінювання: добро чи зло? / В.Ф. Калошин // Управління школою. – 2017. - № 16-18. – С. 6-15.
16. Калошин В.Ф. Як виконують головне завдання школи / В.Ф. Калошин // Управління школою. – 2017. - № 10-12. – С. 33-39.
17. Короденко М. Нова школа – нові підходи / М. Короденко // Освіта України. – 2017. - № 43. – С. 6.
18. Кущ О.В. Нова українська школа: педагогічна свобода вчителя, безпечний шкільний простір / О.В. Кущ // Педагогічна майстерня. – 2018. - № 4. – С. 12-15
19. Лаврук Н.М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі / Н.М. Лаврук // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 5-6. – С. 13-21.
20. Лагодюк В.Ю. Дієве партнерство – успішна школа! В.Ю. Лагодюк // Управління освітою.– 2017. - № 10-12. – С. 11-32.
21. Логачевська С. Особливості уроку математики. Нової української школи / С. Логачевська // Початкова школа. – 2018. - № 4. – С. 8-11.
22. Мариновська О.Я. Програмно-цільовий методичний менеджмент освітніх інновацій / О.Я. Мариновська // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 15-16. – С. 52-59.
23. Мицька М. Створення інноваційного середовища – шлях до нової української школи /М. Мицька // Директор школи. – 2017. - № 23-24. – С. 54-72.
24. Мудрий І.Л. Міжшкільні комбінати: ро і місце в розбудові нової школи – школи майбутнього / І.Л. Мудрий // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 910. – С. 34-1 – 34-6.
25. Нова українська школа // Управління школою. – 2017. - № 34-36. – С. 2-8. 26. Нова українська школа. Каталог виставки / Рідна школа. – 2017. - № 1112. – С. 76-78.
27. Новий закон про освіту / Методист. – 2017. - № 11. – 76 с. 28. Пазюк С.З. Децентралізація освіти в громаді: нові можливості та ризики / С.З. Пазюк // Управління школою. – 2017. - № 16-18. – С. 2-5.
29. Перехейда О.М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О.М. Перехейда // Завуч. Усе для роботи. – 2017. - № 17-18. – С. 2-31.
30. Тельнова С.А. Школа успіху / С.А. Тельнова // Управління освітою. – 2017. - № 19-21. – С. 2-46.
31. Топчій І.В. Використання технології BYOD на уроках / І.В. Топчій // Економіка в школах України. – 2018. - № 3. – С. 2-6.
32. Тягло О.В. Чи постане в новій українській школі культура критичного мислення? / О.В. Тягло // Завуч. Усе для вчителя. – 2018. - № 5-6. – С. 2-6.
33. Мальована О.І. Розвиток компетентностей – вимога сьогодення / О.І. Мальована // Управління школою. – 2018. - № 10-12. – С. 2-10.

Підсумки обласного інтернет-конкурсу “Урок у 1 класі НУШ ”“Урок у 1 класі НУШ ”
 Завантажити
Завантажити
ВЧИМО МАТЕМАТИКУ ВЕСЕЛО
(за матеріалами інноваційного підручника з математики для початкової школи авторів Ольги Гісь та Ірини Філяк) за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1_4H8S02-wtfYhf0p2YlZKc8-JS3Mc7tU/view?usp=sharing

 

Результати моніторингу математичної грамотності чотирикласників 2018 рік (Презентація виступу Вашеняк Ірини Богданівни, проректор з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти ХОІППО) за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1_0fKk0DzjjgElM3y6cAb4hQzG0nuVR8h/view?usp=sharing

 

НУШ 1 клас 2018-2019 н р https://drive.google.com/drive/folders/1ipgLOYgnQi_JV04pxoSHFrkvW90QLhHQ?usp=sharing&ts=5b88ea88 Шановні колеги у скриньці на google диску «НУШ 1 клас», наповнено матеріалами. Просимо Вас додати до ваших скриньок «НУШ 1 клас» матеріали, що додаються. Будемо щиро вдячні, за поширення цієї інформації серед педагогів. Будь ласка, зверніть особливу увагу на файл «Лист МОН, перелік програм НУШ, підручників». У цьому листі зібрано всі електронні програми, підручники рекомендовані МОН для першого класу. Також додаємо: - Модельні навчальні програми з математики, української мови, Я досліджую світ - знайомі вам Тижні на вересня - Інші матеріали, такі як ел. підручник Lego

 

Щорічна веб-конференція «Учені НАПН України – українським учителям»

 Детальніше про конференцію: http://augustconf.org

 

«Порадник для вчителя» створений з метою методичної підтримки вчителів що будуть впроваджувати  новий Державний стандарт початкової загальної освіти та пілотних шкіл . Навчально-методичний посібник створено командою фахівців -представників НАПН України, Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», НВК«Новопечерська школа».


«Порадник для вчителя» створено як он-лайн ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо.Окрім цього, у Пораднику є практичні завдання для вчителів – в першу чергу,різні форми для самооцінки, які дають можливість оцінити власну готовність до запровадження змін, організацію освітнього середовища тощо.
Він стане корисним ресурсом і для інших  вчителів початкових класів. Для методичної роботи зручно подано матеріал у презентаціях:
Зміст:
Розділ 1    Короткий огляд Концепції Нової української школи 
Розділ 2    Путівник по проекту Державного стандарту початкової загальної освіти 
Розділ 3   Особливості розвитку дітей 6-7-ми річного віку 
Розділ 4   Організація освітнього середовища 
Розділ 5    Інтегроване навчання: види, способи, форми реалізації 
Розділ 6    Приклади орієнтовного планування на день, тиждень 
Розділ 7   Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
Розділ 8   Співпраця з батьками 
Розділ 9   Соціальна інклюзія
Автор: , опубліковано  тому
Мітки: НУШ самоосвіта
Експериментальний навчальний план початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють у межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» (наказ МОН від 16.08.2017 № 1181)
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року
Концепція нової української школи
Презентація Концепції нової української школи
Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня (наказ МОН від 13.07.2017 № 1021)
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у перших класах експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів
Порадник для вчителя
Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів на 2017–2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» від 13.12.2017 № 903-р 
Матеріали для скачування:


Поглибити знання щодо організації навчально-виховного процесу в Новій українській школі мали змогу методисти початкової освіти Р(М)МК(Ц) та відповідальні особи з питань освіти об’єднаних територіальних громад-учасники обласного семінару: "Компетентнісне навчання на засадах міжпредметної інтеграції у початковій школі, " який відбувся 03.11.2017р. в Іванковецькому НВК.

Питання модернізації змісту початкової освіти відповідно до Закону “Про освіту” розкрив Попик О.Ф.- проректор ХОІППО, шляхи організації науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності педагогів району окреслив Попик А.М.- завідувач РМК, відділу освіти Хмельницької райдерж адміністрації.

Інформацію про дидактико-методичне і навчальне забезпечення початкової школи надала Галас Антоніна Вікторівна, завідувач НМЦ ХОІППО, про форми підвищення професійної майстерності учителів початкових класів Хмельницького району розповіла Заграйчук Людмила Миколаївна, методист початкової освіти Хмельницького РМК . 

Довганюк Зоя Улянівна, директор Іванковецького НВК презентувала досвід роботи навчального закладу.



В рамках практико-презентаційного блоку

«Як посилити практичну спрямованість навчання» лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» Козлюк Олена Григорівна, вчитель початкових класів Олешинської ЗОШ І-ІІ ст. та творча група вчителів початкових класів провели майстер-клас з розробки проекту тематичного тижня модельної навчальної програми для 1класу курсу «Я досліджую світ». 
Перейти на матеріали семінару 
Нестандартні форми уроків в початкових класах 
Проведення нестандартних уроків на основі інтерактивних технологій


Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т.Г.Шевченка пропонує Вашій увазі список матеріалів із періодичних видань, які  надійшли до бібліотеки у вересні-жовтні 2017 року. До списку включено законодавчі матеріали з питань освіти та виховання підростаючого покоління, а також статті, в яких розглядаються проблемні питання сьогоднішнього стану освіти в Україні, шляхи їх вирішення, підготовка та проведення уроків з основних шкільних предметів.
          Сподіваємося, що дані матеріали знадобляться Вам у роботі.
          Фонди обласної бібліотеки для дітей імені Т.Г.Шевченка – до Ваших послуг.
          Телефони бібліотеки: 65-72-41; 79-48-56.

       Гавриш І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / І. Гавриш, А. Ткачов // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 2-5.
       Красоткіна Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 50-52.

Вчителю початкових класів.
       Алілуйко Н. Мандрівка сторінками Букваря : тестові завдання добукварного та букварного періодів / Н. Алілуйко // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 11-14.
       Андрусенко І. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів / І. Андрусенко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 25-28.
       Анісімова Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 53-55.
       Бєлік В. Олександр Олесь : літерат. читання в 2 кл. / В. Бєлік // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 20-23.
       Бібік Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Н. Бібік // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 29-33.
       Бояренцева І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 3-5.
       Вашуленко М. Робота над власним висловлюванням (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 6-11.
       Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / О. Вашуленко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 20-24.
       Веремійчик І. Інтеграція трудового навчання і математики та образотворчого мистецтва в предметних дидактичних іграх (1 клас) / І. Веремійчик // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 39-42.
       Висоцька О. Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень : навчання грамоти : 1 кл. / О. Висоцька // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 20-22.
       Вільк Г. Хліб - це багатство нашої країни / Г. Вільк // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 35-39.
       Джулай Н. Мислимо разом : робота над задачами в початк. школі / Н. Джулай // Початкова освіта. - 2017. - № 18. - С. 17-18.
       Дробчак Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак, О. Дозорців // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 33-39.
       Єгупова В. Урок літературного читання у 3 класі / В. Єгупова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 18-21.
       Жулковський Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 50-52.
       Катела А. Мовленнєва компетентність : формування мовленнєвої компетентності мол. школярів на уроках укр. мови та читання / А. Катела // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 23-26.
       Кацубо Я. День народження нашого класу : відкритий урок-мандрівка з елементами гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі / Я. Кацубо // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 54-56.
       Ковальова В. Перші уроки, знайомство з учнями "Добре тому жити, хто вміє дружити" / В. Ковальова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 43-44.
       Криворотенко Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : урок з природознавства у 4 кл. / Л. Криворотенко // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 27-28.
       Кузнєцова О. Секрети виховання : матеріали до батьківських зборів / О. Кузнєцова // Початкова освіта. - 2017. - № 18. - С. 7-16.
       Кулинич Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв"язків для 2 класу / Н. Кулинич // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 16-17.
       Кучер Т. Урок з основ здоров"я, 2 клас / Т. Кучер // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 46-48.
       Листопад Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 20-25.
       Лісовець О. Україна - європейська держава : урок-квест / О. Лісовець // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 29-31.
       Лобчук О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 12-15.
       Мартиненко В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / В. Мартиненко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 16-20.
       Мартинюк О. Красиві слова і красиве діло : урок літературного читання за творами В.Сухомлинського : 3 кл. / О. Мартинюк // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 45-47.
       Мартинюк С. Математика в підземних скарбах : запис і читання трицифрових чисел : інтегрований урок-подорож із математики та природознавства в 3 кл. / С. Мартинюк // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 17-19.
       Марченко Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учнів початкової школи / Т. Марченко // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 44-46.
       Машина З. Формування комунікативної компетентності учнів : на матеріалі вивчення теми "Прикметник" у 2 кл. / З. Машина // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 15-18.
       Михайленко Т. Перевірні тематичні роботи для 2 класу : літерат. читання : природознавство / Т. Михайленко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 21-28.
       Москаленко О. Урок-КВК : укр. мова : 4 кл. / О. Москаленко, О. Сивоконь // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 41-43.
       Огійчук А. Прелюдія шкільного дня : проведення валеологічних хвилинок перед початком уроків / А. Огійчук // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 7-13.
       Олійник Т. Пори року : інтегрований урок з укр. мови та природозн. : 4 кл. / Т. Олійник // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 63-65.
       Онопрієнко О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 22-29.
       Пандрак Н. Сім"я. Родинні стосунки : інтегрований урок у 3 кл. / Н. Пандрак // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 13-16.
       Пархоменко А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж-дз у 1 класі / А. Пархоменко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 16-18.
       Пасічник М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 43-45.
       Петрова О. Кольори веселки : бінарний урок з образотв. мистецтва й англ. мови в 1 кл. / О. Петрова, О. Овсієнко // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 4-9.
       Поліщук С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 8-11.
       Пономарьова К. Засоби формування орфографічної грамотності четвертокласників / К. Пономарьова // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 12-15.
       Попова Г. Риса майбутнього : виховання толерантності в початк. школі / Г. Попова // Початкова освіта. - 2017. - № 18. - С. 19-31.
       Порубльова СНаші пернаті друзі : інтегрований урок із природознавства й укр. мови в 2 кл. / С. Порубльова // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 9-12.
       Прикмета О. Осінні зміни в житті тварин : урок з природознавства у 2 кл. / О. Прикмета // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 35-39.
       Рикова О. Екозадачі в початковій школі : використання екозадач та краєзн. матеріалу як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 4-6.
       Рудковська О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 35-37.
       Савченко О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / О. Савченко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 6-12.
       Савчук В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 20-21.
       Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 47-49.
       Саковець О. Перлини народної творчості : урок-проект позакл. читання для початк. кл. / О. Саковець // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 27-35.
       Самаріна О. Урок-казка : укр. мова : 2 кл. / О. Самаріна, О. Сивоконь // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 37-39.
       Свиридюк О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 39-40.
       Ступак Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 29-31.
       Таран В. Подорож у цифрах : інтегрований урок із математики, літерат. читання й основ здоров"я : 2 кл. / В. Таран // Початкова освіта. - 2017. - № 19. - С. 24-27.
       Терещук А. Урок доброти за творами В.О.Сухомлинського : позакл. читання в 3 кл. / А. Терещук // Початкова освіта. - 2017. - № 17. - С. 16-19.
       Ткаліч Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв"язного мовлення / Р. Ткаліч // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 19-20.
       Філіпінко Л. Урок з математики у 1 класі / Л. Філіпінко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 39-41.
       Храмова Г. Урок-тренінг з основ здоров"я : 3 кл. / Г. Храмова, С. Фаріончук // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 48-49.
       Чернов Б. Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Б. Чернов // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 48-50.
       Яковенко Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 40-43.

       Яновицька Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Н. Яновицька // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 42-46.

Немає коментарів:

Дописати коментар